top of page
server-2160321.jpg
W W FULL.png

חבילת שירות מדוייקת בשבילכם

web-3963945.jpg
W W FULL.png

פתרונות עסקיים 1111לניהול העסק

  • שירותי מחשוב מתקדמים לעסקים111

  • תחזוקה ותמיכה שוטפת

  • CRM - מערכת היחסים האופטימלית

  • כלי ניהול ובקרה

שירותי מחשוב מתקדמים לעסקים

תחזוקת מחשבים לעסקים

שירות תחזוקת מחשבים לעסקים על בסיס חוזה שירות שנתי, המקנה לעסק שלך ביטוח מקיף לניהול השרתים ותחנות העבודה בארגון.

השלב הראשון לאחר כניסתנו לעבודה בארגון שלכם הוא שאנו נבצע מיפוי מקיף לכל מערכות המחשוב בארגון, הכרת השרתים וכל תחנות העבודה והמשתמשים, הכרת התוכנות המותקנות בשרת ובתחנות העבודה, ארגון כל רישיונות השימוש בתוכנות המותקנות והשירותים המשמשים את המשרד בעבודה השוטפת.

לאחר המיפוי נקיים פגישה נוספת ונקבל החלטה משתופת על הדרכים לביצוע אופטימיזציה (מיטוב) למערכת המחשוב. אנו נבצע מיטוב לשרת הארגוני, למערכות המחשבים ברשת המשרד ולניהול המשתמשים.
אופטימיזציה מלאה לשרת.

B B FULL.png

שירותי מחשוב מתקדמים לאחר סיום השלב הראשון אנחנו נבצע אופטימיזציה מלאה לשרת הכוללת:

  •  מיטוב הגיבויים

  •  איחוי וניקוי כוננים

  •  הסרת תכנות לא רצויות

  •  מיטוב הרשת והתשתיות

  •  בדיקת מערך האבטחה בארגון

  •  מיטוב אבטחת התקשורת פנימית וחיצונית

  •  ניהול דומיינים ושירותי האינטרנט

  •  ביצוע עדכונים מלאים לשרת כולל חבילות שירות (SP) וחבילות אבטחה

  •  ניהול שירותי מחשוב במשרד 

תחזוקה ותמיכה שוטפת

התחזוקה והתמיכה השוטפת ברשת המחשבים בארגון שלכם כוללת:

תחזוקה שוטפת של כל המחשבים, הרשתות, עדכוני אבטחה, טיפול בגיבויים בצורת ענן/מקומי, ניהול משתמשים, אבטחת מידע והגנות ברשת המחשבים.

התקנת חומרה חדשה ושרות מעבדה לחומרה קיימת.

מתן מענה טלפוני מידי ע"י מחלקת התמיכה של טוויטק.

CRM - מערכת היחסים האופטימלית

מערכת CRM מאפשרת לנהל את מערכת היחסים עם הלקוח בצורה האופטימלית ביותר, כאשר כל האינטראקציות עם הלקוח מרוכזות במקום אחד, והמידע הרלוונטי זמין לגורם המטפל בארגון בנקודת המגע עם הלקוח.

בניית התהליכים העסקיים במערכת CRM מאפשרת לייצר חווית לקוח אחידה בכל התקשרות עם הארגון ובכל ערוץ התקשרות.

איסוף המידע מתוך המגעים עם הלקוח וריכוזו במקום אחד מהווה כוח עצום לארגון. ניתן למנף אותו וכך להתאים ללקוח מוצרים ושירותים, לשמר ולהגדיל את בסיס הלקוחות הרווחיים של החברה, ליצור מערכת יחסים לטווח ארוך, להעלות את נאמנותם ולהעמיק את פעילות הארגון מול הלקוחות הקיימים.

ניתוח המידע על לקוחות הקיימים מאפשר שימור לקוחות לאורך זמן, מניעת נטישה לפני התרחשותה, חקירת מקרי נטישה והחזרת לקוחות שנטשו.

כלי ניהול ובקרה

כלי ניהול ובקרה מובנים במערכת מאפשרים למנהלים בדרגות שונות לקבל תמונת מצב על תפקוד העובדים שלהם אל מול סטאטוס הטיפול בפניות הלקוחות והצפת חריגים.

יישום CRM מביא עמו תועלת נוספת של חיסכון במשאבי הארגון באמצעות כלי מדידה ובקרה של המשאבים הארגוניים וכן הקצאתם באופן מושכל ונכון.

מערכת ה-CRM מתממשקת למערכות הליבה (Legacy Systems) של הארגון ומאפשרת להרחיב את התהליכים העסקיים המנוהלים בה.

 שירותי מומחה ויעוץ

לעסקים וארגונים

bottom of page